Wróć do wyników wyszukiwania Udostępnij

Garbus

  • uzywany
  • 1970
  • 77285 km
  • benzyna
  • 1192 cm³
Skontaktuj się z nami
  • 38 900 brutto

Dane techniczne

  • Stan klasyczne
  • Marka Volkswagen
  • Model Garbus
  • Rocznik 1970
  • Przebieg 77285 km
  • Moc 34 KM
  • Rodzaj paliwa benzyna
  • Poj. skokowa 1192 cm3
  • Napęd tyl
  • Liczba drzwi 2
  • Liczba miejsc 5
  • Metalik nie
  • Skrzynia biegów manualna
  • Kolor blue cobalt /granatowy
  • Bezwypadkowy tak

Wyposażenie

  • książka serwisowa
  • fastback
  • jasno-beżowe wnętrze
  • oryginalne poszycie tapicerskie materiałowe
  • nadwozie kompletne w 100%
  • oryginalny podnośnik do zmiany kół oraz narzędzia
  • spełnia warunki pojazdu unikatowego
  • wnętrze kompletne w najdrobniejsze szczegóły
  • wskaźniki i zegary w pełni sprawne
  • rodzaj lakieru - akryl
  • manualna 4-biegowa skrzynia

Opis

Pojazd jest pojazdem oryginalnym, w dobrym stanie technicznym. W pojeździe nie ma żadnych zmian podwozia, karoserii, układu kierowniczego, hamulcowego, systemu napędowego, zawieszenia i silnika. Obecnie pojazdy w tym stanie sa bardzo rzadko spotykane na polskich drogach jak i w kolekcjach kolekcjonerów i uznaje się za unikatowe. Pojazdy te były produkowane do 1985 roku.

Historia marki i modelu:
Kompaktowy samochód osobowy produkowany przez niemiecką markę Volkswagen (VW) w latach 1938-2003. Z ponad 21 000 000 wyprodukowanymi egzemplarzami w konfiguracji: chłodzony powietrzem silnik umieszczony za osią tylną z napędem tylnym, Garbus był najdłużej i najliczniej produkowanym modelem samochodu w historii motoryzacji. W samochodzie zastosowano montowany z tyłu silnik typu bokser, chłodzony powietrzem. Nadwozie to 2-drzwiowa konstrukcja typu fastback sedan. Nadwozie połączone było z prawie płaskim podwoziem za pomocą osiemnastu śrub. W konstrukcji zarówno przedniego jak i tylnego zawieszenia wykorzystano drążki skrętne i stabilizatory poprzeczne. Kadłub silnika, głowice cylindrów oraz obudowa skrzyni biegów zostały wykonane ze stopów metali lekkich. Cylindry były z żeliwa. Chłodnica oleju wraz z termostatem zapewniała optymalną temperaturę pracy oraz wysoką wytrzymałość jednostki napędowej. Powietrze trafiające do komory spalania oczyszczane było przez metalowy filtr powietrza oraz kąpiel olejową. Mimo że z biegiem lat wygląd samochodu zmieniał się nieznacznie, przez cały okres produkcji modelu wprowadzono ponad 78 000 modyfikacji.

 

Numer nadwozia: 1102905047

Kontakt

0030 nr oferty

  • 12 252 30 00
  • ul. Rydlówka 5 Kraków
    • pn: 08:00 - 16:00
    • wt: 08:00 - 16:00
    • śr: 08:00 - 16:00
    • cz: 08:00 - 16:00
    • pt: 08:00 - 16:00
    • sb: zamknięte
    • nd: zamknięte

Więcej ofert

Zamknij